Slider

NUOŠIRDI NUOMONĖ: POILSIS MEDEA SPA DRUSKININKUOSE

1/28/2019

Labas! Savo vaikino pastūmėta nusprendžiau bloge aprašyti ne tik naudojamas kosmetikos priemones ir pliurpti ne tik apie makiažą ir jo subtilybes. Juk moterims, merginoms ir man pačiai rūpi daug daugiau nei tik tai. Todėl mano bloge pamatysite įvairesnių apžvalgų, kurios kabins ir gyvenimo būdą. Šį kartą dėmesio centre - Medea Spa 4 žvaigždučių viešbutis Druskininkuose, kuriame su vaikinu praleidome parą metinių proga. Kaip išsirinkome, kodėl išsirinkome, kaip sekėsi nukeliauti ir pasibūti bei ar rekomenduojame Jums - apie viską šiame įraše.

KAIP IŠSIRINKOME

Taigi gražia draugystės metinių proga su vaikinu nusprendėme, kad norime praleisti laiko dviese kitokioje aplinkoje. Todėl į galvą man atėjo mintis tiesiog nuvaryti į kokį viešbutį, pailsėti, pabūti dviese pakeitus aplinką, pasimėgauti kitų paruoštu maistu ir šiaip atsiplėšti nuo rutinos. Iš pradžių galvojome apie Trakus, nes nuo Vilniaus jie nėra toli. Kelialapio ieškojome per visokius dovanų čekių puslapius, tokius kaip gera dovana, laisvalaikio dovanos, grupinis ir pan. Buvome nusižiūrėję Trasalį Trakuose, tačiau atsiliepimai nebuvo labai faini, o kai keli žmonės parašė, kad jiems metas renovuotis ir ten dvelkia sovietmečiu - išviso pasibaidėm ir nusprendėm, kad geriau dar paieškoti. Tada pasipostinau feisbuko grupėje, ieškodama rekomendacijų, kur galima su procedūromis pailsėti dviese. Daug rekomendacijų gavau apie Medea Spa viešbutį Druskininkuose. Paskaičiau atsiliepimus, peržiūrėjau nuotraukas - viskas labai teigiamai ir gražiai kalbama apie šią vietą, todėl pradėjom ieškoti kelialapio ten. Mums labiausiai tiko noriunoriunoriu.lt puslapyje rastas kelialapis - aistringa ir prabangi nakvynė dviems. Buvo trijų lygiu pasiūlymai, mes pasiėmėm patį brangiausią, į kurį įeina VIP apartamentai, pusryčiai ir a la carte vakarienė, valanda dviese pirčių ir sukūrinės vonios zonoje ir burbulinė vonia pačiuose apartamentuose. Nusipirkome kelialapį, o tada paskambinau į viešbutį pasiteirauti dėl užimtumo. Turėjome numatę datą, kada norėtume ir Medea Spa problemų nekilo, nereikėjo kilnoti ar tartis dėl kitos, laisvus apartamentus jie turėjo, o ir laiko pirčių zonoje taip pat mums rado. Rezervacija atlikta labai greitai ir ilgai nedvejojant, nekilo jokių problemų, su manimi buvo bendrauta ir kalbėta labai aiškiai, mandagiai ir maloniai. Tad nusiteikimas buvo labai liuksiškas, jautėmės laukiami ir kad būsime nuostabiai aptarnauti jau vietoje. Pažymiu, kad tiek aš, tiek mano vaikinas į viešbutį vykome pirmą kartą.

KELIONĖ Į DRUSKININKUS

Ši dalis, ko gero, įdomi ne visiems, tačiau kažkam visgi tikriausiai įdomu kaip mums sekėsi ten nuvykti. Taigi mes į Druskininkus keliavome autobusu. Anksti ryte atsikėlę, susiruošę ir gerai nusiteikę, pasiekėme Vilniaus autobusų stotį ir mikroautobusu pusę 10 išvykome. Gerai, kad važiavome į spa pailsėti, nes važiavimas tokiu mini autobusu labai vargina, juolab turint omenyje, kad važiavome 2 val. :) Kentėti buvo galima, viskas gerai. Juokingiausia buvo, kai atvažiavome į Druskininkus. Miesto stotis yra miške. Išlipom, aplink medžiai, keliukai tik, nieko nesimato. Žiūrėjome vienas į kitą ir juokėmės, bet vėliau juokas išblėso, nes buvo labai šalta ir snigo ant galvos. Šiaip ne taip susižiūrėjome į kurią maždaug pusę mums reikia eiti, tačiau tai iki galo nebuvo aišku, ėjom labiau ten, kur vedė nuojauta. :D O ji mūsų neapgavo, pasiekėm kažkokią civilizaciją ir jos užuomazgas. Pakeliui užsukome į kelias parduotuves. Kadangi Druskininkuose buvome apie puse 12, o į viešbutį atvykimas tik nuo 14 val. - turėjome laiko ir nusprendėme, kad reikia papietauti. Mes buvome svetimam mieste, kuriame niekad nebuvom, be automobilio ir be žalio supratimo kaip čia važinėja viešasis ir ar išvis važinėja, todėl meldemės, kad eidami gatve tiesiog rasim kokią kavinę. Ir radom! Tokia gerą, paprastą užeigėlę Bebenčiukas. Jau vien pavadinimas man sakė, kad ten galėsim pavalgyt riebiai ir sočiai geriausių provincijos valgių. :D Tačiau mažai iš ko turėjome rinktis, todėl lindom į vidų, užsisakė draugas kepsnį, aš lietinių blynų, išgėrėm arbatos. Sušilom, pavalgėm ne skaniausiai kaip esame valgę ir užsukti ten nerekomenduojame, tačiau iš bėdos išgelbėjo, tai viskas puiku. :D Po vaišių Bebenčiuke, susižiūrėjome kur mums reikia eiti, kadangi oras šiek tiek pagerėjo, nusprendėme, kad tuos 2 km nueisime pėščiomis, pakvėpuosime grynu oru ir pabaigsime mankštinti sumedijusias kojas po ilgos kelionės. Kelionė buvo smagi, ėjome pamažu, šnekučiavomės, daugiausia laiko keliavome tarpe pušyno, visur aplink apsnigti medžiai, labai daug gamtos. Pamanėm, kad kada jau kada, bet vasarą Druskininkuose tikrai yra labai gražu ir reikėtų apsilankyti dar kartą kito sezono metu.

APTARNAVIMAS

Kaip ir jau minėjau pradžioje, su manimi bendrauta labai puikiai, nuoširdžiai, mandagiai. Kai atvykome, mus taipogi pasitiko administratorė su šypsena ir gera nuotaika. Užpildžiau svečio lapelį, mums buvo susakyta svarbiausia informacija, kurią turėtumėme žinoti. Na, beveik visa informacija. Kai atvykome, man administratorė dave tris lapelius - vienas, kuriame nurodytas Medea Spa viešbučio wi-fi vardas ir slaptažodis. Antras - su mano vardu ir laiku, kada mums priklauso valanda pirčių zonoje (21-22 h.) ir mažas lapukas su užrašu kada vyks vakarienė. Viską susirinkome, gavome kambario raktą ir išėjome įsikurti. Atėjus laikui, kada reikia eiti vakarieniauti, mes abu išalkę išlindome iš chalatų, apsirengėme ir nuėjome į restoraną. Prieš įeinant į jį, praėjome pro administratorę, kuri maloniai pasiteiravo, ar gerai įsikūrėme, ar nieko netrūksta. Pasakėme, kad viskas puiku ir padėkojome, kad rūpinasi. Restorane įsitaisėme, gavome į rankas meniu. Užsisakėme ko norėjome, suvalgėme. Tada kažkaip sėdim ir galvojam. Kiek priklauso patiekalų mums? :D Ta prasme nė nesusimąsčiau, o kelialapy rašytus kiekius prisiminiau miglotai. Nuskubėjau pas administratorę ir paklausiau. Dar kartą paminiu - mes viešbutyje buvome pirmą kartą ir buvome žali kas liečia jų tvarką ir panašius dalykus, todėl būtume buvę labai dėkingi, jei mus būtų informavę, jog reikia atsinešti kažkokį lapuką su savimi ir parodyti restorano padavėjai, jog mes už vakarienę jau esam sumokėję iš anksto. :D Nes nutiko toks kuriozas ir dėl to, kad nebuvome pilnai informuoti, sumokėjome už vakarienę du kartus. Restorano padavėja tiesiog atėjo ir sako "man teks už jus susimokėti, kadangi sąskaitą įmušau į kasą ir nežinojau, kad jūs viską esate apmokėję". Mes susidairėme su vaikinu ir klausiančiu žvilgsniu žiūrim. Ką? :D Ar reikėjo su savimi atsinešti lapelį, kuriame parašyta "vakarienė" ir jos laikas? Ta prasme bent jau jeigu tokios info nepasako atvykus, kitoje lapuko pusėje būtų malonu rasti :D Tai nuraminom padavėją, pasakėm, kad viskas ok ir mes susimokam tą sąskaitą ir kad tikrai nežinojom, jog taip reikia. O ir ji neklausė mūsų, o ir administratorė prieš įleisdama į restoraną neklausė ar turim kažkokius lapukus. :D Žodžiu, tokia nefaina situacija buvo, nejaukiai mes pasijutom kaip kokie paskutiniai kvailiai, tačiau nežinoti yra žmogiška, todėl stengėmės nesigadinti nuotaikos. Mums priklausiusią vakarienę, už kurią buvom susimokėję taipogi pagamino ir mes ją nusinešėm į savo apartamentus.

Kas liečia aptarnavimą ir mano nepasitenkinimą, tai kuomet buvom pirčių zonoje dviese, mes ten buvome labai atsipalaidavę, nuogi. Jau buvo likusios penkios minutės iki laiko, kada turime išeiti, gulėjome ant gultų, šnekučiavomės ir pirtis prižiūrintis vyras tiesiog atidarė duris. :D Ta prasme aš puikiai suprantu, kad laikas jau į pabaigą ir reikia išeiti, bet.. pasibeldimas būtų labai malonu buvę, nes mano berniukas vos spėjo prisidengt savo grožius. :D Daugiau neturiu ką apie tai pasakyti.

APARTAMENTAI

Na, apartamentai mums labai patiko. Kai įėjome, viduje skaniai kvepėjo, buvo švaru, kabėjo švarūs chalatai, dvi poros šlepečių. Vietos daiktams ir šiaip buvimui buvo labai daug. Du kambariai - svetainė kartu su virtuve, miegamasis bei vonios kambarys. Apartamentuose taipogi buvo ir balkonas. Viskas labai jauku, interjeras man patiko. Ypač jaukus buvo vonios kambarys. Na, pažvelkite iš arčiau pačios:

Radome ir švarius rankšluosčius, bei Damana kosmetikos, kuri man labai patiko. Ypač kondicionierius plaukams, blemba, toks gerulis, panaudojau tik kartą, o nemačiau dar savo plaukų tokių švelnių, purių ir blizgančių. :D Tai jei kur tik užmatyčiau šitą brendą, imčiau nedvejodama, nes tikrai kokybiškas ir vertas dėmesio. Burbulinė vonia puikiai veikia, prisileidom, pagulėjom ramiai, pagulėjom burbuliuodami. Nusivežiau ten ir The body shop vonios bombas, apie jas taipogi parašysiu šiek tiek vėliau, na, o reziumė apartamentų - nieko netrūko, tik... man kaip tokiai šaltmirei buvo kiek per vėsu apartamentuose... :D Todėl tik nuvažiavusi ir įsikūrusi susukau radiatorius ant max. Vakare einant gult šilumos jau netrūko. Lova buvo patogi, išsimiegojome max gerai.

APIBENDRINIMAS

Kadangi neimėme jokių procedūrų ir masažų, galvojome, kad neturėsime ką veikti, tačiau visa para buvo užimta, ką veikti turėjome ir nuėjome miegoti labai vėlai. Tai šito bent jau mums tikrai netrūko. Minusas man - kad reikėjo anksti keltis, nes pusryčiai nuo 9 ryto, o išvykti iš viešbučio turi iki 12 valandos. Ta prasme kai aš ilsiuos, aš mėgstu iki 12 pamiegoti, o čia jau reikia būti atsikėlus, pavalgius ir susiruošus vykti namo. :D Ar vykčiau antrą kartą? Jeigu atvirai tai ne, bet ne dėl to, kad man ten nepatiko, bet dėl to, kad noras išbandyti kitą vietą pas mane yra didesnis nei sugrįžti į tą pačią. Na tai kas, kad rizikuoji nusivilti ir neišpildyti lūkesčių - man išbandyti naujo ir nepatirto yra daug įdomiau, nei kartoti tą patį. Ar dovanočiau pasibuvimą Medea Spa viešbutyje - tikrai taip, nes žinočiau, kad šia dovana nebus nusivilta. Tai visumoje šį pasibuvimą vertinu labai gerai, mums patiko ir esame patenkinti ir teisingai investavę pinigus. Paslauga kainavo berods ~150 eu + 25 eu su ta dviguba nesusipratimu tapusia vakariene + kelionės išlaidos (~22 eu). Ar už ~200 eu galima nuveikti kažką daugiau? Tikrai taip, tačiau kiekvienas renkamės kada ir ką bei kaip. :)

O KAIP PRAĖJO JŪSŲ SAVAITGALIS?

1. Daugiau tokių ir prisijuokiau, ir tikrai užsimaniau berniuko bei tokių metinių atšvęstų :D

2. Nu tiesiog dėkinga esu, aš irgi jau po biški dairausi kur pačiai reiks metines švęst xD (nors dar iki jų 5 mėnesiai, bet esu per didelė optimistė ir mėgstu viską ilgai apgalvot) šiaip labai super įrašas, su laiku lauksiu daugiau tokių ♥

3. Tikrai taip, daugiau tokių įrašų! Mes ne į spa, o į keliones dairomės, bet šiemet ir spa nusimato 😁

1. mes irgi dairomes i keliones) bet pradejom nuo spa, nuo mazesnes keliones)