DAR ŠIEK TIEK RUDENS/ŽIEMOS NORŲ | ZAFUL

Kaip jau minėjau pokalbių langelyje, mano  blogas netrukus keisis ir įgaus savo veidą, identitetą ir šiaip pataps kažkuo atpažįstamu ir turės savo stilių. O kol prie to intensyviai dirbu, galiu papaišyt tik lengvus įrašiukus, o lengviausi yra norų sąrašai (wishlistai). Kadangi labai lyja, aš neturiu tokio dalyko kaip skėtis, o noriu nueiti į paštą, bet kaip suprantate per lietų negaliu, tai laukiu ir tikiuosi, kad oras išgražės, o laukdama rašiau ir parašiau, pasidalijau savo norais. Kaip visad kviečiu paplepėti. 😊


Vienas iš trendų - balti megztiniai. Ir ZAFUL siūlo didelį jų pasirinkimą, visokio kirpimo, visokio mezgimo, ilgio ir storio. 

Man pačiai į akį krito šis megztinis su kaklu, kadangi tiesiog tokie labai susinešioja, kuomet šalta. Tik įlendi ir jame pasislepi ne tik nuo šalčio, bet ir nuo visų problemų. 😂 Taipogi kažkodėl spintoj vis dar neturiu kažko tokio drąsiai asimetriško, o baltos spalvos irgi kaip velnias kryžiaus prisibijau, nes aš viską ištepu. Kad ir šis megztukas aukštu kaklu. Žiauriai kietai atrodo baltas ir yra daug prie ko priderint, bet galų gale jei jau imčiau, ko gero, tai pasiimčiau tą smėlio spalvos, nes praktiškesnis kalbant apie mano gyvenimo būdą. 😄 Nors ir šis mezginys be galo patrauklus, ko gero, aš balto nieko taip i neimsiu, nes jau pirmą dieną kur nors ištepsiu, arba ištepsiu dar prieš iš viso apsirengiant.

Daugiau megztukų galite apžiūrėti štai čia


Aš noriu  palto. Ne striukės. Apsigalvojau ir pakeičiau savo nuomonę po to, kai prasiėjau Vilniaus gatvėms ir pamačiau be galo daug merginų su gražiais paltais, instagrame europietės rudeniui ruošias su tokiais nerealiais paltais, kad aš irgi apsigalvojau. Turiu galvoje keletą jų, vieną jau užsisakiau, bet jis buvo gan pigus, geras dealas, tai pamaniau, kad jau taip, taip man ir dar vienas išeina iš to paties skirto paltui biudžeto. O pakaitaliot viršutinį rūbą irgi yra smagu, tai... 


Šis gi būtų visai nieko, bet man nepatinka, kad tik viena saga čia laiko kardaną. Nu tipo, viršus tai okay, šaliką taipogi užsisakiau gražų, didelį, raudoną, bet apačioj skvernas tabaluos nuo vėjo ir man skersvejai trauks per kojas, tai nėr malonu. Jei pažiūrėtumėt į šitą paltą, tai jis toks nu nieko, bet nėr daugiau spalvų pasirinkimų, o šitoji ryškiai pjausis su mano šaliku. 😁 Nu aišku, jeigu būčiau protinga, tai pirma paltą pirkčiau ir tada prie jo derinčiau šaliką, bet dabar jau gavos kaip gavos. Ir tada aš pamačiau šitą paltą ir jis man smigo kažkur giliai į širdį ir pasiliko. Matysim kaip čia bus su juo. 😎 

Šis džempas yra kažkas tobulo, viskas, žinau, kad jį imu, įsidėjau į krepšelį. Dar specialiai, jaučiu, sakysiuos kokį XL dydį, kad aš jame tiesiog skęsčiau, kad jis būtų mano miegmaišis, maišas šilumos, žodžiu, šitą tikrai imu be jokių didesnių apsvarstymų. Aš jau per ekraną jaučiu koks jis švelnus. 

Kad man tinka ir patinka rožinė, tai čia jau menka naujiena, bet esmė tame, kad mane kažkodėl patraukė prie raudonos. Aš realiai neturiu tokių rūbų, raudona kažkaip ne man, atrodo, bet dabar kažkaip raudonas šalikas, rankinukas, laikrodis... ir tada dar pamačiau šitą... ir taip čik, man galvoj viskas susisuko. Patiko labai. Gal dėl to, kad Kalėdas smarkiai primena. KURIOS ARTĖJA JAU JĖĖĖ 😁 Ir jei dar spėsiu, pasiimsiu šitą organaizerį, nes akcija žiauriai gera. 


Vlogerė Leticija mačiau šitą pasiėmė iš ZAFUL ir žiauriai gerai atrodo, labai daug kur priderinama, tai manau, reikia į savo norų sąrašą įsitraukti šitą rūbelį. Toks universalus atrodo. Tik tiek, kad aš, jaučiu, vistiek kokį pilką/juodą pasiimčiau. Kodėl? Nežinau, visad taip būna. 😁

KAIP JUMS SEKASI? KAS NAUJO, GERO, BLOGO? 💛

CONVERSATION

3 komentarai (-ų):

  1. Labai puikus skonis tavo rūbams❤Man labai patiko tas pats paskutinis paltas,baltas megztukas su labai daug iškarpymų ant rankų,džemperis ir žinoma tas rudas megstukas😌😌😌

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu mokyklos seimo narė! Aš padėjau savo parašą, nusiunčiau motyvacinį laišk. Bet normaliai man nedaėjo, kad rimtai tai darau. Ir taip stoviu Miego klinikoj prieš kokius penkesdešimt žmonių ir klausaus kaip mane pristato. Čia buvo kažkas nerealaus!
    Vėliau visi sus šypsenom veiduose prieina, sveikina, sako gražius žodžius, tai aš ten tiesiog balutė buvau.

    Dar va šį savaitgalį savonoriauju, tai mano vadovė parašė visų metų soc. valandas, tai mes su druoge juokiames dabar.

    O tu kaip, Dovile?

    AtsakytiPanaikinti


Paspaudusi mygtuką būsi perkelta į puslapį, kuriame pamatysi drabužį, batus ar kokį kitą produktą, kurį tau lemta įsigyti. ;)