OOTD: ELECTRICITY


Labas! Pagaliau savaitgalis, ane? Aš jam turiu daug planų ir tikiuosi viską kaip nors suspėti. Vienas iš tų planų šiandienai - paskelbti naują įrašą. Ir ilgai neteko galvot kokį, nes jau buvau jį suplanavus anksčiau. Tai pristatau ko gero šiemet paskutinį tokį "ploną" ootd, kol dar visai šilta už lango. 😎


👀CROPTOPAS  - https://goo.gl/qaYJXh
❤SIJONAS - https://goo.gl/aieW1d
💃BATAI - https://goo.gl/4FYxbM
👽MEGZTINIS -  https://goo.gl/g2rFgh

Kas naujo čia? Tik croptopas. Kuris yra labai keistos medžiagos, nuo kurios vanduo nubėga kaip nuo žąsies. 😀 Ne itin myliu tokią medžiagą, nes ji kietoka, bet viduje nėra šiurkšti, tai nešioti galima. Aišku, kaip taisyklė, po to kai gaunu kažką, tada akcijas padaro belenkokias ... 😠 Iš 25$ va 7$ ir ką tu jiems. 😠 Šiaip matau, kad žiemą geriausia apsipirkt vasarai, o vasarą žiemai, nes clearencai būna nežmoniški... 

Dabar pasigaminau valgyt... šią savaitę pirmą kartą. 😃 Visiškai nėra laiko, su kambarioke prieš miegą vakar kalbėjom, kad mums neužtenka valandų paroje. Jei renkamės darbus, liekam nevalgę, jei renkamės skanią sočią vakarienę, lieka nepadarytų darbų arba mažiau miego.. 😆 Žodžiu, nieko nespėjam ir nemokam savo dienų planuot... o kaip jums einasi, ar viską spėjat? 😏

CONVERSATION

4 komentarai (-ų):

  1. ši savaitė man buvo viena iš BOMBŲ. Ta prasme-kontroliniai po kontrolinių. Ir nori tikėk, nori ne, aš, net buvau pamiršus, kad egzistuoja toks dalykas, kaip maistas. :') Na, bet nieko, savaitė baigėsi, prasidėjo savaitgalis. pagaliauuuu!
    Ai, ir nežinau ar čia koks prakeiksmas ar kas, bet man irgi taip būna: nusiperku kokį gražų drabužį, kad ir ant rytojaus jau didžiausia nuolaida.. ir taip, nu kodėėėl! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tikrai tikiu, nes aš ir aš buvau ne kartą apie tai užmiršus... :DDD

      Panaikinti
  2. aš taaaaaaaip noriu pūkuoto kardigano rudens-žiemos sezonui. neapsakomai labai stipriai. <3

    tokie oufit'ai man labai patinka - užsimeti sijoną (mano atveju tai tikriausiai būtų timpkės arba džinsai), croptopą, kardiganą ir be jokių pastangų atrodai taip smagiai! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. būtinai įsigyk, jie atrodo, kad šildo trigubai labiau nei bet koks kitas rūbas :D
      jo, tu teisi!

      Panaikinti


Paspaudusi mygtuką būsi perkelta į puslapį, kuriame pamatysi drabužį, batus ar kokį kitą produktą, kurį tau lemta įsigyti. ;)