AVENE KREMAS IR SERUMAS VEIDUI

Sveikos! Kaip laikotės? Šiandien noriu jums papasakoti apie dvi Avene veido priežiūros priemones. Kremą ir serumą veidui. Kremas - atkūriamasis, serumas - drėkinamasis. Vienas iš jų man patiko, kitas... nepasakyčiau kad esu didžiulė jo fanė. Taigi jei įdomu sužinoti kuris čia kuris ir šiek tiek daugiau apie Avene - kviečiu skaityti. 😊

Tai manau, jog pradėsiu nuo gerų dalykų ir pirmiausia pakalbėsiu apie atkuriamąjį veido kremą, kuris man tikrai patiko.


Ši priemonė skirta jautriai, nuolatos į kokius nors dirgiklius reaguojančiai odai. Sudirgusiai odai skirtas kremas skalsus, jo nedaug reikia, kad padengti visą veidą. Neturi nei dažiklių nei kvapiklių, todėl kvepia niekuo. Labai greitai susigeria į odą, kas man labai patinka. Tiesiog negaliu pakęsti kremų, kurie "stumdosi" ant veido ir kol susigeria, reikia palaukt. Kremo tūbelė nėra didelė, telpa 50 ml. Tad labai kompaktiška. Dozaotrius gan įdomus: 


Paspaudus tūbelę, didesnis apskritimas pakyla ir iš šonų išsiveržia kremas. Nežinau kuo jis geresnis ar patogesnis nei paprasta skylė ar kakliukas kremui išbėgti, bet čia jau toks dizaino, matyt, sprendimas. Kremo sudėtis - gera, ingredientų nėra daug. 

Water, Mineral Oil (sulaiko odoje drėgmę, skatina žaizdelių gijimą), Glycerin (drėkina), Glyceryl Stearate (suteikia odai švelnų pojūtį, neleidžia odai sausėti), Squalane (drėkina, minkština, veikia antioksidantiškai), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Serine, Carbomer, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine.


Minkština, drėkina ir nuramina odą šis kremukas, man labai patinka pasitept juo prieš einant miegoti, nes tada ryte neatsikeliu "riebaluotu" veidu. Nekemša porų - t.y. man po kremo nepadaugėja spuogų. Dažnai kad ir koks kremas būna geras ir  drėkinantis, jis man šiek tiek "padeda" turėt keliais spuogais daugiau. Šis ne ir labai tuo esu patenkinta. Tiesa, kaina jo yra per didelė kaip kremui su tokia sudėtimi. Realiai kremas tikrai tinka jautriai,į sudirgimus linkusiai, pažeistai odai, tad jeigu tokią turit - rekomenduoju. 

Na, o dabar apie nelabai į širdį įkritusį produktą - serumą


Pakuotė įprasta serumams - storas plastikas, pompos dozatorius, pusiau skaidri, greitai įsigerianti konsistencija. Kai užsitepi - jausmas labai geras - šaldo, gaivina, drėkina. Bet po kokių 10 minučių veidas lyg išdžiūva, tarsi užsideda tokia keista plėvelė ir traukia odą. Man tas jausmas nėra malonus, geru produktą vadinu tuomet, kada oda tampa elastinga ir lyg nauja. Su šiuo serumu man šio jausmo nėra, panaudojau kelioliką kartų kad ištestuot ir kaip stovi padėtas, taip ir renka dulkes. Sudėčiai serumo trūksta naudingų ingredientų. Nebent yra variantas po serumo arba prieš jį naudot dar ir veido kremą, kad to tempimo jausmo nebūtų, bet aš nesu linkusi šitaip dubliuot produktus, nenoriu apkraut veido. Jei vieną, tai vieną, jei jis skirtas veidui, tai jo turi pakakti, ar ne? 

Avene produktų ieškokite vaistinėse, pvz: EUROVAISTINĖ

AR SAVO VEIDO PRIEŽIŪROS RUTINOJE NAUDOJATE SERUMĄ? KODĖL? 😊

CONVERSATION

2 komentarai (-ų):

  1. Tas dozatorius ne dėl dizaino įdomaus, o dėl sterilumo. Naudojant į produktą nepatenka oras, mikrobai ir pan. :)

    https://juodaplunksna.com

    AtsakytiPanaikinti


Paspaudusi mygtuką būsi perkelta į puslapį, kuriame pamatysi drabužį, batus ar kokį kitą produktą, kurį tau lemta įsigyti. ;)